Thursday 29 December 2011

Kenapa aku malas STUDY ?

huwaaa,, makin hari aku rasa macam makin malas study .. ohh !! sangat tidak boleh begini..


FINAL EXAM dah dekat woii !! =.='

aku tak leh malas,, aku kena usaha.. ya allah .. bagila hambamu ini kekuatan dari segi fizikal dan mental supaya aku dapat belajar bersungguh sungguh .
hmmm... oke ! bak kata hlovate, allah tak kan bebankan hambanya dgn apa yg hambanya tak mampu . so .. insyaallah.. aku mampu .. :)
mampu utk banggakan parents aku yg tersayang .. mampu utk study sungguh sungguh ..
nyahhh kau syaitan,, sila pergi jauh dari hidup aku ,, jgn terus memperdayakan dan melalaikan aku .. HUHU .






tengok la meja aku yg mmg pemalas nih , tak macam meja PEREMPUAN kn?? HAHA





stdy dgn laptop kat depan mata,, mmg banyak aku tengok laptop laa.. INSAF laaa wani ! aiyoo .. :p
btw, memang serabut bewak laa meja aku,, naisshh !!   
kalau ada orang cakap aku malas,, nanti aku cakapla.. "ala, student life .. normal la beb ! "
HAHA .. yee idak ?? hampa semua pun mesti setuju dgn aku kan kan?? :D




oke la!  setakat ni dulu entry aku kali nih , nak study doe!  jumpa lagi nanti,  TATA ~

JANGAN BACA JE.. LIKE DAN KOMEN SEKALI YE :p

No comments:

Post a Comment