Friday 30 December 2011

WelCome 2012 !



Assalamualaikum ..

Diam tak diam dah nak masuk taun baru baru kan ? 2012..   so, just say goodbye to 2011 . :)
Banyak kenangan, dan ceritera yang terjadi sepanjang tahun 2011 .

Erm .. ada yang PAHIT :'(
ada yang MANIS (:

huhu .. macam macam lah ! Tahun 2011 telah 'mengajar aku erti hidup yang sebenar' , chewaahh ! bermadah la pulok kan.. HEHE . Btw, ayat ni jela yang salu kita dengaq bila nak masok taun baru kan ? kecik ka, besaq ka, tua ka,muda ka, BALIK BALIK ayat yg sama jaa..   haha . termasuk la aku .  Tahun 2011 telah membawa aku ke alam pelajar yang selama ni aku impikan-impikan .... alam dimana aku bergelar 'MAHASISWI' ..
Alahmdulillah .. aku berjaya melangkahkan kaki ke MENARA GADING ! berjaya mencapai cita2 aku ..
Aku kini student UM .. Alhamdulillah .. berjaya mendaftarkan diri di Universiti yg tertua no.1 di Malaysia .

UM IS ONE ! fulamakk , semangat weyy . :p




NI GAMBA KELAS AKU . ~PAKK~




Haa,, aku student PAKK, that is pendidikan awal kanak-kanak. Sebab apa aku pilih kos ni, sebab aku minat sgt dgn bebudak haa.. in fact, pendidikan awal kanak-kanak ni mmg penting pun kan, Kanak-kanak perlu dibentuk dr awal sebab depa bakal menjadi pemimpin di masa depan ! So, jangan memperlekehkan PAKK, INGAT TUH !! -.-






THIS ONE GAMBA AKU DGN KAWAN2 YG MMG THE BEST, AKU JUMPA DEPA  PADA TAUN 2011 TAU ! :)




BILA AKU BERGELAR STUDENT





MY ROOMATE YG SUKA MENYAKAT, GANAIH2 DEPA NI..




Ni baru pasai life aku as a student, kalau nak ceqita semua yg terjadi sepanjang 2011, mmg tak habeh laa... byk sgt yg terjadi .. terpaksa tinggalkan family tersayang, mcm mana susahnya jadi pelajar, apa yg aku buat hari2, BLA BLA BLA '.. oke ! stop. =.=

The most meaningful part in my life,,, JENG JENG JENG .......





BERSAMA FAMILY SIDIA...






BIG BOSS :)







WITH HIM.. <3




Haaa, yg aku maksudkan 'the most meaningful part in my life' tuh, meh aku nk explain .. sebab apa mcm tuh, sebab 1st time aku spend time dgn family si Ery nih ..  1st time dia bawak jumpa mak abah dia, ketaq lutut weh.. tangan kaki tak payah cita laa.. sejuk mengalahkan oqang yg dok kat kutub utara , the most lawak part, dia boleh bahan aku, but.. its normal lah kan ? nak jumpa parents oqang yg kita sayang, HAHA :D


oke! STOP !


Semua2 yg kat atas tuh antara detik yang aku anggap penting la dlm hidup aku .. yg aku ceqita kat entry kali nih, semua yg 'sweet sweet' moment jaaa .. aku tak mau ceqita pasai yg tak 'sweet' punya. yg mana pahit pahit semua tuh,, biaq la hilang bersama dgn 2011 .. aku tak mau ingat dah kalau boleh .. let bygone be bygone..can meh ??
tuhan saja yg tahu ... :)


INSYAALLAH .. aku nk mulakan tahun 2012 dgn azam baqu n hidup yg baqu .. bersama family, kawan2, bersama mohd zairy .. Hope ALLAH berkati hidup aku .. and 2012, HERE I COME !!
2012, be nice with me k . ;)  kurangkan kesedihan, tingkatkan kegembiraan, prestasi dan mutu pelajaran .. HUHU. :)  INSYAALLAH ...  so, setakat ni dulu entry aku kali nih.... WELCOME 2012!!   may this new year be wonderful for uols n for me also ..  bye bye  :)




2012 is at the door
Remember Life is short,
break the rules,
Forgive quickly,
Love truly,
Laugh uncontrollably,
And never regret anything that made you smile. peace :)



















JANGAN BACA JE.. LIKE DAN KOMEN SEKALI YE :p

No comments:

Post a Comment