Friday 17 February 2012

MACAM MANA NAK LUPAKAN MY EX ???

Tips untuk lupakan bekas kekasih!! hahahahhaha , saya bukan nak menghasut tapi bagi menggelakkan yang nak bunuh diri.. ;)

JoM Follow saya...


DO IT :


1.mula-mula sekali, Delete handphone number dia. hah apa lagi duk tercegat tue DELETE SEKARANG! Delete semua nombor dia.


2.Removed and block his FB account now! n xterkecuali Twitter n kalu boleh gambar2 korang ngan dio pun DELETE


3.Stop visiting his Facebook, his wall, his pages, his sites, he’s depan rumah, he’s jalan, he’s lepaks place, STOP IT!..JANGAN TAU PANDAI-PANDAI INTAI lak..hihihi


4.Stop asking about him, ni asal jumpa kawan dia je, “Eh dia apa khabar? dah ada orang baru ke?” kalu boleh jangan nak jadi prihatin sangat lagi bertambah sakit hati korang tue tau..SO STOP IT!!!!


5.Delete email contacts dia, dan buang semua email-email lalu, ecards, atau cara berhubung dengannya.


6.Stop calling, stop SMS, MMS..kalu bt jgk nampak sangat korang xleh hidup tnpa dio..n dio apa lagi hepi lahhh..yippppiii


7.Kalau boleh, buang apa-apa saja yang boleh mengingatkan dia.


8.Delete lagu-lagu dan movie cd’s yang dia suka. Apa saja pemberiannya yang boleh you mengenangkan kisah lalu, jangan bagi balik kat dia, tetapi BUANG!


9.Lose everything, every single thing hingga tiada cara nak trace balik lagi.


10.Okay,lastnya apa kata korang MAAFKAN DIA dengan tulus dan ihklas, maafkan dia… biarlah dia pernah menjahati kita, pernah curang dan menghancurkan hati kita, dengan memaafkan dia, kita sudah terlepas darinya. Selagi kita menyimpan marah dan berdendam selagi itulah kita tidak akan dapat melupakannya. apa yang penting kita kne bangkit kembali jgan tunjuk sangat kita nie lemah k..

SEKIAN, :)






JANGAN BACA JE.. LIKE DAN KOMEN SEKALI YE :p

No comments:

Post a Comment